Waarom ontvang ik geen samenvatting na een backup?
Voor het gebruik van deze handleiding dient u ingelogd te zijn op SATstorage.com
-
U heeft geen e-mail template ingesteld voor back-up samenvattingen.
-
Wanneer u een samenvatting wenst te ontvangen van de taken die door u of uw klanten zijn uitgevoerd dan dient u een template aan te maken in uw SATstorage.com account.
-
Klik op de tab 'Systeembeheer' en kies voor de optie 'E-mail templates'.
-
Klik achter de template 'Backup aangemaakt op de button 'Wijzigen'.
-
U kunt aan de hand van de variabelen een bericht opstellen die u e/of de gebruikers van de software per email toegestuurd krijgen.
-
U heeft de optie 'samenvatting versturen' uit staan.
-
Klik op het tabblad 'Gebruikerbeheer'.
-
Kies de gebruikers soort (reseller/back-up accounts) en klik op de knop 'Wijzigen'.
-
Controleer de optie 'E-mail adres voor samenvatting'. Deze dient een geldig e-mail te bevatten.
-
Controleer de optie 'Back-up samenvatting laten mailen', deze dient op 'Actief' te staan.
-
Wanneer u zelf een kopie wenst te ontvangen van de rapportage dan dient u de optie 'Ontvang zelf ook een kopie' op 'Aan' te zetten.
-
Er is geen back-up uitgevoerd.
-
Klik op het tabblad 'Gebruikerbeheer'.
-
Kies de gebruikers soort (reseller/back-up accounts) en klik op de knop 'Bekijk logboekboek.
-
Voer de startdatum in en een einddatum en klik op de button 'Bekijk Logboek'.
-
Wanneer u geen back-ups vindt dient u een nieuwe taak aan te maken in de Backup Online Software.
http://help.internettoday.nl/online-back-up/rapportages/waarom-ontvang-ik-geen-samenvatting-na-een-backup.html