De handleiding gaat er vanuit dat u gebruik maakt van de beta van SATserver. U kunt inloggen met de normale domeinaccountgegevens van SATserver. U kunt inloggen op beta.satserver.nl.
- Wanneer uw e-mail niet extern wordt afgeleverd kunt u het volgende controleren.
-
Raadpleeg de extern afleveren logfile. Deze kunt u enkel terugvinden in de beta van SATserver onder het tabblad 'Informatie en statistieken' onder de functie 'Externe mailserver Logfiles'.
-
Wanneer u hier meldingen in ziet staan zoals onderstaande betekent dit dat u
- "fatal: network read error: timed out"
- "fatal: making no progress, giving up"
- "unable to connect to [IPADRES] port [NUMMER]: connection refused"
- "fatal: network read error: end of file"
-
Wanneer u hier meldingen in ziet staan zoals onderstaande betekent dit dat u
- Controleer de handleiding of u de instellingen juist heeft ingesteld. Volg de handleiding en stel het extern afleveren opnieuw in.
-
Het kan zijn dat een bericht door uw server wordt geweigerd. Wanneer dit gebeurt worden berichten niet langer afgeleverd op uw server maar zal de e-mail in een wachtrij op onze server(s) komen. Om deze wachtrij in te zien kunt u de webmail gebruiken.
- Klik op het tabblad 'E-mail' en kies voor de functie 'Externe mailserver'.
- Onder het kopje 'Gegevens wachtrij bekijken' vindt u de inloggegevens van de webmail.
- Meer informatie over het weigeren van berichten kunt u vinden in de logfiles op uw eigen server. Met het tijdstip welke u terugvindt in onze logfiles kunt u zoeken in de logfiles op uw eigen mailserver.