Waarom ontvang ik geen samenvatting na een backup?

Artikel aangemaakt: 26-11-2010 | Artikel gewijzigd: 26-11-2010

Voor het gebruik van deze handleiding dient u ingelogd te zijn op SATstorage.com

  1. U heeft geen e-mail template ingesteld voor back-up samenvattingen.
    • Wanneer u een samenvatting wenst te ontvangen van de taken die door u of uw klanten zijn uitgevoerd dan dient u een template aan te maken in uw SATstorage.com account.
    • Klik op de tab 'Systeembeheer' en kies voor de optie 'E-mail templates'.
    • Klik achter de template 'Backup aangemaakt op de button 'Wijzigen'.
    • U kunt aan de hand van de variabelen een bericht opstellen die u e/of de gebruikers van de software per email toegestuurd krijgen.
  2. U heeft de optie 'samenvatting versturen' uit staan.
    • Klik op het tabblad 'Gebruikerbeheer'.
    • Kies de gebruikers soort (reseller/back-up accounts) en klik op de knop 'Wijzigen'.
    • Controleer de optie 'E-mail adres voor samenvatting'. Deze dient een geldig e-mail te bevatten.
    • Controleer de optie 'Back-up samenvatting laten mailen', deze dient op 'Actief' te staan.
    • Wanneer u zelf een kopie wenst te ontvangen van de rapportage dan dient u de optie 'Ontvang zelf ook een kopie' op 'Aan' te zetten.
  3. Er is geen back-up uitgevoerd.
    • Klik op het tabblad 'Gebruikerbeheer'.
    • Kies de gebruikers soort (reseller/back-up accounts) en klik op de knop 'Bekijk logboekboek.
    • Voer de startdatum in en een einddatum en klik op de button 'Bekijk Logboek'.
    • Wanneer u geen back-ups vindt dient u een nieuwe taak aan te maken in de Backup Online Software.
Afzender:
Ontvanger: